Necessites sortir als mitjans?
El Gabinet de Premsa d'Alfred Picó està pensat per a petites empreses, entitats i particulars (creatius, artistes, emprenedors...) que necessiten presència als mitjans de comunicació.
ALGUNS PROJECTES QUE HAN CONFIAT EN L'ALFRED PICÓ:
-Festival Deltebre Dansa (des de l'any 2011)
-Col·lecció DVD de cinema europeu d'El Periódico de Catalunya
-Col·lecció DVD en català d'Enciclopèdia Catalana (Vernal Media)
-Naixement i presentació del Museu d'Idees i Invents de Barcelona
-Candidatura a la presidència del Barça de Jordi Medina
-Exposició de pintura solidària "Els cinc sentits"
-Promoció del CD d'òpera en catala "Urbs"
-Superbowl de futbol sala (Rècord Guinnes)
-Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya (Alfred Picó en va ser cap de premsa)
-El grup Jazz Pretenders (promoció del seu 3er disc i actuacions al Festival de Jazz de Terrassa i sala Jamboree)
EL PLA D’ACCIÓ DE L'ALFRED PICÓ:
1.- Descobrir i potenciar els punts forts del projecte
2.- Creació d'una àmplia base de dades amb els mitjans i periodistes
3.- Notes de premsa amb ganxo i tracte personalitzat amb els periodistes
4.- Organització d'actes que puguin tenir repercussió mediàtica
5.- Presència en els mitjans de comunicació del responsable de l'empresa/entitat
6.- Treball creatiu i eficaç a Facebook i Twitter
8.- Coaching periodístic: preparar discursos convincents, perdre la por al micro i a la càmera...
EXPERIÈNCIA CONTRASTADA D'ALFRED PICÓ
-Cap de comunicació de la Superbowl de futbol sala (rècord Guinnes amb 1.500 equips). Més de 500 impactes en premsa esportiva en 5 anys.
-Cap de premsa de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya. Autor de l'estudi "Política comunicativa i relació amb els mitjans". Renovació de la imatge corporativa. Aproximació als mitjans. Més de 1.000 impactes.
-Cap de premsa del candidat del Barça Jordi Medina (eleccions 2003 que guanya Joan Laporta). La premsa el va valorar com el candidat revelació. Més de 200 impactes en premsa en només tres mesos.
-Cap de premsa del Festival Deltebre Dansa
Presentació del Festival a Barcelona. Més 200 impactes en premsa en 5 anys. Més de 50 entrevistes al seu director Roberto Olivan.
-Assessor de comunicació de Vernal Media (promoció DVD en català) i d'El Periódico de Catalunya (promoció DVD de cinema europeu)
-Abans de crear el seu Gabinet de Premsa, l'Alfred Picó va col.laborar a prestigioses agències com Ente, Karacter i De Buena Tinta